NIMA

vOSCH is actief lid van de NIMA, Hét Nederlands Instituut voor Marketing.
NIMA is een actieve vereniging van, voor en door marketeers. NIMA stimuleert, ontwikkelt en professionaliseert marketeers werkzaam op het marketing- en communicatievakgebied. Hierin hebben ondernemerschap, creativiteit en inspiratie elk hun voorname plaats. Het NIMA is voor vOSCH The Brand Guide een platform om met andere marketing- & communicatieprofessionals te praten en discussiëren over de laatste ontwikkelingen in de markt. vOSCH is dus altijd op de hoogte van deze laatste ontwikkelingen en is hierdoor in staat deze kennis te delen met haar klanten. N.B. vOSCH is met haar merk Floris van Bommel genomineerd voor de NIMA Marketing Jaarprijs 2007 tussen 7 andere merken waaronder de Rabobank, Philips, Unilever en Albert Heijn.

ADCN (Art Directors Club Nederland)

De ADCN heeft als primaire doel het transparant maken en het verbeteren/op peil houden van het creatieve peil van uitingen op het gebied van commerciële communicatie en aanverwante disciplines. De ADCN bestaat dan ook uit de top van de Nederlandse bureauwereld. Ieder jaar worden door de ADCN de Reclame Jaarprijzen uitgereikt, vOSCH The Brand Guide meet zich elk jaar met de top van de reclamewereld. De door de ADCN geïnitieerde opleidingen worden door de creatieve afdeling binnen vOSCH frequent bezocht.

GVR/De kennisconnectie

vOSCH The Brand Guide is actief lid van de GVR/De kennisconnectie. Deze is in 1927 opgericht in Amsterdam en is hét kenniscentrum voor bedrijven in de marketingcommunicatiebranche om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op marketingcommunicatiegebied. In het kader van onderlinge kennisuitwisseling van de laatste trends en stromingen heeft vOSCH diverse seminars georganiseerd over Neuro Advertising. vOSCH is autoriteit op dit gebied en werd gevraagd haar kennis te delen.